Ahad, 14 Februari 2010

happy holiday









yahooooo!!!!best giler dapat cuti mid sem ne campur gan tawn baru cina...semua kengkwan happy..nak2x lagi biler ptptn masuk....aper lagi masyuk la dorg shopping...but not me cos sayer amik pinjaman tapem jer...x per yang penting dapat bayar duit pengajian tu da lbh bagus..ok2x sekarang kiter berbalik kepada holidays kiter..biaser la kalau cuti2x ne aku la org yang last kuo dari bilik aku..dorang nek bas aku ader driver ku sendiri hehehehehe...so kne la blk lmbat...pastu balik2x ruper2x nyer hari tu happy besdy akk aku...luper la pulak,,hehehehe,,kiteorang p tempah kek dan kfc..kenyang giler mkn kfc tu..da la dulu kengkawan aku belanja..sedap..





pada malam tu baru nak terlena datang pulak sedara maraku yang berada di kuala lumpur...bukan main meriah lagi dengan baby nyer...best taw...2 family datang...riuh rendah rumah ku...macam nak pecah anak sedara aku menjerit la,menagis la,,mcm2x lagi.pening aku dibuatnyer..nak2x lagi time makan memang la bising nak amik lauk tu la,lauk ne la..fuh penat aku melayan tetamuku dari kl...dari melaka pun ader...memang gempak la rumah aku..nak2x lagi rumah aku nagah berselerak nk wat baru hmmmm...da x dek tempat lak dorang tido....so dorang kne tido la kat depan tv rumah aku..heheheheh





biler 1 family balik sunyi sikit rumah aku ne..ea la da best2x kne blk kl lak..biser la kerjakan kne carik nafkah keluarga..

biler cuti pun abis maka aku pun gabra la nk masuk kolej kos x lamer lagi nk exam mid sem...cuti2x gak jagan luper izati bacer buku..heehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan