Sabtu, 30 Januari 2010

GeRaM!!!!!!!!

Pada 30 ari bulan 1,selepas ayhku mendapat gaji,ayhku mengajak kami
semua pergi membeli barang2x keperluan di mydin tetapa aku sorang sahaja yang pergi..kami memulakan perjalann pada pukul 6.30..sampai sahaja di melaka,azan maghrib pun telah berkumandang di udara...kiteorang pun pergi la ke masjid al-azim,,apabila emakku and aku ingin solat dengan khusyuk datangla satu suare yang menyuruh kami penuhkan sof yang pertama,padahal kami melihat sof tu da sampai ke penghujung pintu,selepas itu aku melihat beliau seprti marah dan menyatakan CEPAT!!!kami terkejut dan aku just tersenyum sahaja melihat beliau..dan kami pun pergi sahaja ker pintu itu...didalam hati hanya tuhan sahaja yang taw...aper salahnyer jikalau membuat sof yang ke 2,yang penting memberi keselesaan untuk bersolat betul kan..lain la kalau ader ruang2x kosong untuk di penuhi nyer..selepas bersolat aku n orang tue ku pun pergi la bershopping dengan sakan..hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan